Mar 25, 2010

My Abaya is Completed in 1 Day..

Posted by mesrani at 2:03 AM


Alhamdulillah..my abaya blog is completed dalam masa 1 hari setelah penat hack coding2 yg perlu..dh lama xjenguk blog ini. Aku bersyukur Allah SWT masih berikan aku kekuatan untuk menulis entri ini walaupun hari dah semakin lewat. Entri ini ditulis untuk memaklumkan kepada rakan blogger yang lain bahawasanya aku sangat sibuk sejak akhir2 ini. Sibuk dengan projek tahun akhir, program, kelab, bisnes, dan pekerja part time di PNS. Syukur kepada-NYA Allah SWT memberi aku rezeki lebih pada semester ini. Ya Allah aku xkan abes mengucap syukur kepada-NYA atas nikmat yang diberikan.

Insyaallah kalau ada rezeki lain. Semua blog ini akan berpindah ke domain sendiri setelah semua projek saya selesai. Mungkin pada bulan 6 atau 7. Pada cuti semester pada kali ini, saya memohon untuk join short course .NET yang akan diadakan di fakulti seperti semester lepas. Peluang yang xkan dilepaskan begitu sahaja.Kursus ini bukan sahaja membantu pelajar dari bidang IT menambah skill. Al maklumlar...belajar teori xsama bile dipraktikkan. Oklar akhir kata marilah melawat abaya baru saya. Segala tempahan boleh dibuat secara online. Wassalam

Categories

2 comments:

angahfarah on March 25, 2010 at 8:27 AM said...

salam...
moga urusan mes dipermudahkan yer...bykkn doa dan jgn lupa utk bergantung harap padaNya..

NHP on March 27, 2010 at 1:33 PM said...

wslm farah...
mudah2an segala urusan mes dipermudah oleh-NYA.....ameen

 

LIFE.LAUGH.LOVE Copyright © 2009 Designed By Mesrani